Wednesday, 10 October 2012

BERKONGSI ITU TAK SEINDAH YANG KUHARAPKAN

hmmmm , firstly takziah kat kak mira sebab arwah ayah die meninggal hari tuh . hmmm , kejap lagi kak mira dah nak balik KL . bukannye tak suke , tapi perempuan yang mane yang sanggup lepaskan bf die pergi dengan perempuan lain . aku tak dapat nak tido . thats why lah update blog lepas subuh . aku menangis mase doa lepas subuh tadi . sayu jea hati aku . berat nak bayangkan die ngan perempuan lain . Allah jea tahu . tapi aku still doakan kebahagiaan diorang . hari niy mesti ape aku buad serba tak kena . mesti aku asyik terbayang diorang , ouchh . its gonna be hurt okay . aku hope kak mira tak tweet ape yang die buad ngan anep . memang aku nak sangat tahu , tapi hati niy tak mampu nak terime . aku sayang die , sangat , tapi aku tak ditakdirkan untuk memiliki die sepenuhnye . kesian anep sebab selalu terasa ngan aku . aku pun tak paham nape tak reti nak jage perasaan die. maybe hati niy dah banyak terluke . die cube untuk adil . yeahh , die dah mencube yang terbaik . tapi bukan niy yang aku nak mase mule2 aku terime die dalam life aku . aku mengharapkan kebahagiaan . maybe aku bahagie , tapi still terselit duke tuh . banyak kali aku pesan kat die , jangan lupe aku . hati kecil aku suruh pesan macam tuh . die boleh move on dari life aku bile2 mase . naluri perempuan aku kate , die lagi sayang kak mira . yeah , no wonder lah . diorang kenal pun dah lame . siapalah aku kan . diorang dah kenal family masing2 . nampak tak diorang dah serius ? habes tuh aku macam mane ? maybe anep tak sedar kot yang die sebenarnya perlukan kak mira jea . die boleh move on tanpa aku . aku yang memerhati niy pun cukup perasan . aku macam just simpanan . i hate to saying this , but that what i feel . sampai bile kitorang nak ade dalam situasi niy . lambat laun , pemilihan kene dibuat . and of course kak mira akan jadi pilihan . aku ? naseb aku memang macam niy . susah nak bahagie . maybe balasan Allah untuk dose2 aku kan .  aku oleh sabar dalam bende lain , tapi bile melibatkan family niy , i'm not . tuh menunujukkan tahap serius satu2 hubungan . aku tak layak kan . die just nak sedapkan hati aku. aku tahu nanti yang die bawak tengok anak buah die , kak mira , bukannye aku . takkan die nak kenalkan due perempuan kat family die dalam mase yang same . paling2 pun , aku just akan dianggap kawan . dahlah , mate pun kabur nanges dari tadi. tak nampak keyboard dah . semoge korang bahagie , off ~

No comments:

Post a Comment