Saturday, 29 September 2012

HATIKU TERLUKA LAGI :'(

hmmm , aku memang tak kuat bile die jauh . Aku memang tak tabah bile die takde kat sisi aku . Aku perlukan die . ALLAH jea tahu betapa sakednye hati aku bile bayangkan die dengan perempuan lain .Kenapa mesti aku lalui semue niy ? Kenapa die muncul dalam hati aku , duduk di tempat pertame dalam carta hati aku , padahal diri die dah dimiliki . Lepas bace satu tweet niy , hati aku memang tak tahan . Rase nak menjerit jea and cakap yang die milik aku . Tapi hakikatnya , aku berkongsi die ngan orang lain . Aku benci nak terime bende niy tapi niy lah hakikat . Aku terpakse berkongsi orang yang aku sayang dengan orang lain . Aku amek mase untuk fikir ape yang terbaik . Hubby , i'm so sorry . Bukan tak hormat awak , tapi saye  terpakse buad macam niy . Awak tahukan macam mane sayangnye saye kat awak ? Aku nak sangat angkat call die semalam . Tapi aku try tahan . Aku kene kuat . Aku yg buat keputusan niy . Biar die go on ngan mira jea dulu . If diorang memang dah gembira , aku takkan muncul dah . Aku bukannye jahat  sangat nak rampas kegembiraan orang , tambah2 orang yang aku sayang . Aku rase kehilangan aku tak bgy effect yang besar pun . Die tetap happy ngan mira . Ntah die ingat aku kea tidak . Cuti sem die dah nak habes , mesti die akan selalu jumpe mira lepas niy . Even die kate tak , aku tahu die just nak jage perasaan aku . Aku tak harap pun ape yang die janji kat aku tuh betul . Ntah2 kat mira pun die cakap macam tuh . If only you know how much i need you dear . iloveyousomuch ! take care :) InsyaAllah kalau kite ade jodoh , takkan ade pape yang boleh menghalang kite terus bersama . key-off .

No comments:

Post a Comment