Saturday, 22 September 2012

BAHAGIA BUKAN MILIK AKU LAGI :(

Actually , die maybe dah bukan milik aku lagi . dielah kebahagiaan aku . thats why tajuk post niy macam tuh :) Aku kene pasrah dengan semue niy . I need to make a move from his life . Biarkan anep happy dengan pilihan die . even anep kate die sayang aku , die taknak tinggal aku , die nak aku , tapi aku dah susah nak terime semue niy . hati aku dah saked gile2. tak sangke die tipu aku . die masuk dalam life aku time die memang dah ade orang lain . yeah , maybe sebab die dah biase kot couple due orang serentak .  tapi aku ? tak pernah seumur hidup aku , aku curang . aku tak pandai nak sayang lebih dari sorang dalam satu mase . tapi still aku yang terluke . teruk sangad kea aku ? majo sebab clash , ade perempuan lain . kenape tak cukup satu ? aku betol2 tak paham . Aku sebersalah buad miera sedih pasal aku . tapi nak buad macam mane , tuh hakikat yang kitorang kene terime . selame niy , kitorang mencintai lelaki yang same . ouchhh . swear aku tak sangke aku kene macam niy . aku rindu sangad kat die . bile die mintak mase , aku hormat permintaan die . tapi ngan miera boleh jea die layan . hati siape tak saked ? sebelum aku dengar keputusan die yang mungkin akan buad aku tambah saked hati , beralah is cara yang terbaik . kali kedue aku terpaksa korbankan orang yang aku sayang demi orang lain . aku just terfikir , kalau die pilih aku and tinggalkan miera , tak mustahil one day die akan pilih perempuan lain and tinggalkan aku . whats come around , goes around right ? karma . cukuplah sekali aku terasa kehilangan die . die bgy impak yang besar dalam life aku . maybe tak lame lgy , blog niy dah takde sebab tujuan aku buad blog niy just untuk cerite pasal die .  aku berundur , bukan sebab tak sayang . aku beralah bukan sebab taknak berjuang . aku percaya pada jodoh . kalau betol die memang diciptakan untuk aku , insyAllah satu hari nanti die tetap akan jadi milik aku . now , aku just cube untuk jadi kuat and tabah even memang susah sangat . sekali lagi , aku doakan anep and miera bahagie :) biarlah aku try sembuhkan luke di hati niy dulu . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment